Національний банк України має повноваження забезпечувати захист прав споживачів фінансових послуг та регулювати діяльність банків і небанківських фінансових установ щодо їх взаємодії з клієнтами
За захист прав споживачів відповідає Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку України
З'ясуйте усі умови отримання страхових послуг
Отримайте вичерпну консультацію про страховий продукт
Порівняйте пропозиції декількох страхових компаній
Читайте уважно договір, а потім підписуйте
Напишіть заяву на ім'я керівника страхової компанії
Потрібна юридична допомога? Скористайтеся системою надання безоплатної правової допомоги
Найзручніше звертатися до Національного банку через дистанційні канали:
Вказати:
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів.
Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів.
В окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів. Але Національний банк обов'язково повідомляє про це скаржника.
Якщо ви маєте питання, скарги чи пропозиції щодо послуг фінустанов, ви можете отримати консультацію від наших спеціалістів за номером 0 800 505 240.
Якщо ваше питання потребує детальнішого розгляду, оператори контакт-центру зареєструють звернення для подальшого аналізу.
За попереднім записом ви можете відвідати громадську приймальню. Записатися можна не пізніше, як за 5 робочих днів до дати проведення.
Щоб записатися, зателефонуйте до контакт-центру за номером 0 800 505 240 або заповніть онлайн-форму.
Майте на увазі: Національний банк здійснює відео- та аудіофіксацію проведення особистого прийому для забезпечення його прозорості та дотримання заходів безпеки.
Національний банк не розглядає:
Згідно статті 23 Закону України "Про доступ до публічної інформації" оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Запитувач має право оскаржити:
Фізична, юридична особа має право звернутися до Національного банку із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація її особисто чи ні, без пояснення причини подання такого запиту.
Подати запит можна онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму.
Відповідь на запит надається не пізніше п'яти робочих днів з дня його надходження. Строк може бути продовжено до двадцяти робочих днів.